13 September 2008

In Last Days

It has been 6 months working there, but the last week is the most fun part.

On tuesday, we went sliding at fx.



Yeah, there are a lot pictures BEFORE playing this slider thing (btw, credit pics for Dini!)... but we don't have any when we're sliding -_-; Kayak waterboom, tapi meluncurnya ga pake air, melainkan ada tempat dudukan tersendiri yang bikin meluncurnya jadi licin. Meluncurnya sendiri cuma 10-12 detik (passing 7 floors of fx mal), but there are many preparation stuffs to be equipped: jacket, gloves, penutup lutut (what we call this?), and helmet. And the most annoying one for me is letting my glasses off *__* can't see anything. Next time must wear contact lens, or maybe I'll go sliding again when my eyes have got laser (kapan mak???!).

Klo di waterboom kan kita bisa meluncur dengan berbagai pose, tapi klo yang ini ga bisa bebas bo. Kita disuru rebahan dengan kedua lutut kaki ditekuk rapat. Soalnya klo pas belok-belokan nanti lutut tergesek tabung, prosesi peluncuran akan menjadi lambat dan tidak seru, dan yang paling utama adalah... ya lututnya sakit laaaah!

About the tickets, 50.000 IDR for weekdays and 75.000 IDR for weekend. But if you shop/eat at fx minimal 100.000 IDR, you'll get 1 free ticket. Ini aja acara slider-an kantor gara-gara dapet 16 tiket gratis setelah beberapa petinggi kantor makan-makan di fx.

Additional. This slider thing is named Atmosfear, where you can scream out loud (gw tereak sepanjang meluncur :D), where you can jump from 7th to 1st floor and you'll be just fine.

On Wednesday, we got breaking fast at Green Pepper fx. Dini, Natalie and I went there first for booking the sits and buying the vouchers.

P9100051

Well, food choices in Green Pepper are not as much as Urban Kitchen, tapi itu aja uda bingung milihnya.

On Thursday, I left :)

For Rommel, Vilia and Zham... thank you so much for the Symbian learning. Sori kalo tiba-tiba suka mangkir dan kerjaan ga beres-beres :P

For Mas Agung... puasss dehh yaaa berkurang 1 penjahat bandwidth XD

For Mas Anja... senior IF yang paling baik dan ramah, dari awal gw masuk :) thank you!

For ibu-ibu arisan... keep gossiping and rujaking, guys :D

For Dini... ahh lu mah ga usa diucapin apa-apa, kan kita masi dipersatukan oleh Abi Fitness First ;))

For all... I will miss you guys.

4 comments:

  1. Wah, akhirnya cabut.
    Makan-makan!
    Loh?

    ReplyDelete
  2. Wah kayanya asik tuh acara perpisahannya.. semoga jauh lebih sukses dalam waktu dekat Rik. :)

    ReplyDelete
  3. ah elo nambah angka pengangguran aja...

    ReplyDelete
  4. Wah ..
    Aku mau main seluncuran ...
    Kapan ya?? :D

    Hidup pengangguran!! XD
    *Pengangguran terselubung XD*

    ReplyDelete